חייגו אלינו: 077-6049304

בוחרים נכון: 5 טיפים לבחירת צבעי

מתכננים לצבוע את הבית? הגעתם למקום הנכון. אז לפני שאתם ממהרים לרוץ לגוגל ולהזמין את הצבעי הראשון שעולה לכם בתוצאות, אנחנו רוצים לעשות לכם קצת סדר בבלגן.
במאמר הבא נסביר על מה חשוב להקפיד לפני שמזמינים צבעי הביתה, מה צריכה לכלול הצעת המחיר ועוד טיפים חשובים נוספים שיעזרו לכם לצלוח את המשימה בשלום. מוכנים? קבלו 5 טיפים לבחירת צבעי.

דרשו ביקור מקדים להצעת מחיר

לפני ששאתם ממהרים לסגור עם הצבעי, אל תסתפקו בהצעת מחיר טלפונית שיכולה להוות פתח להתעות לא נעימות בהמשך.
דרשו ממנו להגיע לביקור מקדים בבית שלכם, לבדוק מקרוב את מורכבות העבודה ולתמחר עבורכם את כל האלמנטים שהעבודה כוללת, על מנת שהמחיר לא יקפוץ בדירה.
במהלך הביקור המקדים הוא יוכל לבחון מה מצב הקירות בבית, האם הם דורשים תיקון מסיבי, האם מדובר בדירה מרוהטת או בדירה לאחר שיפוץ, כמות החדרים בבית ועוד.

דרשו לדעת מה כלול במחיר

על הצעת המחיר בעל המקצוע צריך לציין את כל מרכיבי העבודה השונים, החל משלב התיקונים ועד גמר העבודה. תיקוני שפכטל, מספר החדרים שכלולים בעבודה, תנאי התשלום ומועד התשלום. אגב, זה הזמן לציין שלא מומלץ לשלם לבעל המקצוע את כל הכסף מראש, אחרי הכל אתם רוצים שיהיה לו אינטרס לסיים את העבודה בזמן ובמקצועיות.
בנוסף, דרשו לדעת מה לא כלול במחיר הסופי של העבודה. האם הצביעה כוללת את התקרה? המטבח? שטחים שוליים כמו מרפסות וחדרי שירות?
מומלץ לברר את כל אלה מראש על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות. בסופו של דבר, ברגע שהמחיר יקפוץ בדירה כשבעל המקצוע כבר נמצא באמצע העבודה, לכם לא יהיה יותר מידי מה לעשות עם זה.
אגב, אל תסתפקו בהצעת מחיר אחת, אספו מספר הצעות מחיר ובחרו בזו שנראית לכם הכי מקצועית. אל תבחרו בהצעת המחיר הזולה ביותר, לפעמים הזול עלול לעלות לכם ביוקר.

ודאו אם יש אחריות על העבודה

באופן כללי על עבודת צביעה מקובל לתת אחריות של בין 1-3 שנים, אחריות שבפעול תכסה אתכם במקרים בהם העבודה לא בוצעה על הצד המקצועי ביותר, כמו קילופי צבע המופיעים בסמוך לתום מועד העבודה.

כמובן שחברה אמינה שדוגלת בשירות טוב ללקוחות שלה, תחזור ותתקן את הליקויים עד שאתם תהיו שבעי רצון מהעבודה. בכל אופן, ודאו זאת מראש מכיוון שלכל חברה יש את המדיניות שלה בנושא.
חשוב לציין – אנו ממליצים לכם לדרוש מבעל המקצוע לציין את תקופת האחריות על החשבונית שאתם מקבלים. מעבר לעובדה שהיא תשמש אתכם כהוכחה לביצוע העבודה, לכם יהיה למי לפנות במצב בו הופיעו ליקויים לא צפויים. שמרו את שם בעל המקצוע ואת מספר הטלפון האישי שלו, על מנת שיהיה לכם למי לפנות גם במידה והעסק שבמסגרתו בוצעה העבודה אצלכם בבית נסגר מסיבה כזו או אחרת.

אל תפסחו על המלצות וחוות דעת

אנחנו יכולים ללכת סחור סחור ולתת לכם אין ספור טיפים לבחירת צבעי. אבל האמת היא שאין כמו ניסיון אישי על מנת להעיד על רמת המקצועיות של בעל המקצוע.
קראו את חוות הדעת על בעל המקצוע וודאו האם הוא נוהג להגיע בזמן ללקוחות שלו, האם הוא עובד במקצועיות וגובה מחיר הוגן. במידה והוא עונה בחיוב על שלושת הפרמטרים הללו, אתם יכולים להיות רגועים ולהזמין אותו בראש שקט.

תמיד תוכלו לבקש מהצבעי להפנות אתכם ללקוחות קודמים שלו ולראות תמונות של העבודות שלו. זה יעזור לכם לקחת את ההחלטה בלב שלם, כי אחרי הכל אתם עומדים להוציא סכום כסף לא מבוטל מהכיס.

בסוף זה עניין של כימיה

אומרים שאין הזדמנות שנייה לתקן רושם ראשוני. אז גם במקרה שלנו, סביר להניח שזה יהיה נכון. עוד בשיחת הטלפון הראשונה שלכם עם הצבעי, ודאו שיש לכם כימיה איתו, שהוא לא מתחמק משאלות ומוכן לענות בסבלנות על כולן.

צבעי שאומר לכם שהכל יהיה בסדר, שיש לו 30 שנות ניסיון בתחום ושאתם לא צריכים להתערב לו בעבודה, הוא לאו דווקא הצבעי שתרצו להזמין אליכם הביתה. בחרו צבעי שאתם מתחברים אליו ומרגישים שאתם מאמינים, אחרי הכל זה באמת המפתח להצלחה.