חייגו אלינו: 077-6049304

טיפים להתאמת פרקטים לגבס

בונים או משפצים באמצעות קירות גבס? חולמים על רצפת פרקט יוקרתית בחלל המגורים או העבודה? בשורות הבאות תוכלו למצוא טיפים מעשיים להתאמה נכונה ומלאה של הפרקטים לצד קירות הגבס. 

שיפוץ או חידוש סביבת המגורים או העבודה באמצעות קירות גבס ומשטחי פרקט, מהווה כיום את אחד מהטרנדים הבולטים בעיצוב הבית או המשרד. התקנת קיר גבס בשטח הדירה ו/או המשרד מיועדת למגוון רחב של מטרות ניצול החלל ומטרות דקורציה כאלו ואחרות, כאשר נישות גבס מעוצבות מוסיפות אף הן לעיצוב החלל. במקביל, התקנת פרקטים הפכה אף היא לפעולה המיועדת לצרכי שדרוג חלל המגורים או העבודה וזאת לנוכח המראה היוקרתי אליו ניתן להגיע באמצעות התקנה מקצועית של פרקטים.

כיצד ניתן להתאים בין סוגי הפרקט השונים לבין קירות הגבס?

התאמה נכונה של פרקטים לצד קיר הגבס, תאפשר לכם ליהנות מהשילוב בין שני אמצעי דקורציה מרשימים המוסיפים יוקרה ופאר לחלל המגורים או העבודה. תכנון נכון של קיר גבס, לרבות קרניז גבס המובלט משטח הקיר או התקרה, יוכל לסייע לכם לשלמות המראה. את פעולת ההתאמה בין קירות הגבס לפרקטים השונים, מומלץ לבצע במסגרת עבודת שיפוץ או בנייה מקבילה, כלומר, לתכנן ולהתקין את משטחי הפרקט ואת קירות הגבס באותה פעולת שיפוץ. יחד עם זאת, בכל רגע נתון תוכלו להתאים את משטחי הפרקט לקירות הגבס הקיימים או להיפך. את סוג משטח הפרקט ואת גוון העץ מומלץ להתאים לאווירת העיצוב הכללית אותה תרצו לייצר בחלל המגורים או העבודה. לצורך כך, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם נותני שירות מנוסים בתחום הפרקטים ולהכיר באמצעותם את היתרונות והחסרונות השונים הנלווים לכל אחד מסוגי המשטחים.

סוג המשטח וגוון העץ

בנוסף לבחירת סוג המשטח וגוון העץ, אנו ממליצים לכם לבחון את איכויות ההתקנה המוצעות לכם בכל אותם מקומות בהם אתם עתידים לרכוש את הפרקטים. התקנת הפרקט חייבת להתבצע על ידי צוותי התקנה מנוסים ומיומנים המתמחים גם בהתקנת משטחי פרקט לצד קירות גבס וגם בהתקנה של משטחי פרקט בכל חלקי הדירה, לרבות, התקנת פרקט לחדר השינה.
את נישות הגבס המעוצבות המעטרות חדרי מגורים שונים בשטח הדירה או המשרד, ניתן לצבוע בטכניקות צביעה שונות וגוונים שונים. הקפידו על כך שצבע הגוון של הנישה תואם את גוון הפרקט. את הניגודיות בצבע תוכלו ליישם באמצעות הוספה של אלמנטים דקורטיביים כגון: תמונה וכדומה.

קירות גבס בחלל המגורים

בניית קירות גבס בחלל המגורים או העבודה מתאפשרת גם לאחר התקנה מקצועית של פרקטים ופעולה זו איננה שונה באופייה מהתקנת קירות גבס על גבי אריחי ריצוף רגילים. במקרים אלו חשוב להקפיד שעבודות התכנון וההקמה של קירות הגבס יתבצעו על ידי אנשי מקצוע מנוסים המתמחים בביצוע עבודות תכנון והקמה של קירות גבס על גבי משטחי פרקט.