חייגו אלינו: 077-6049304

מתי כדאי לבנות קיר גבס

תחום עיצוב הפנים ובעיקר הום סטיילינג הנמצא בתוכו הוא תחום אשר בשנים האחרונות נעשה יותר ויותר מודעתי ואנשים רבים מעוניינים ביצירת חללים נכונים בתוך הבית ולנצל כל פינה בו בצורה נכונה ומתאימה לעיצוב, לאופי ולבן אדם של הבית. בתוך תחום ההום סטיילינג או בשפה העברית לבישת הבית, יש את הדגש על ניצול ואחסון נכון של החללים בבית מהסיבה שפינות רבות, מקומות רבים בבית וחדרים שונים אינם מנוצלים נכונה ונותנים לפעמים הרגשה של חדר קטן מידי או יותר מידי רהיטים. לבנות קיר גבס ע”י קבלן גבס מקצועי יכול לשפר לא רק את החלל הנכון של הבית אלא גם באפשרות האלטרנטיבית לשיפוצים כוללים.

למה דווקא קיר מגבס

בשל תחום לבישת הבית האומר שלא צריך לשפץ את הבית ולהפוך אותו מקצה אחד אל השני ובכך לחדש את הבית כולו אלא אפשר בעזרת הזזת רהיטים, חשיבה נכונה, אחסון חלל החדר בצורה נכונה והחלפת האביזרים בבית בין אם זה בדים, רהיטים, אביזרים או בניה נוספת, אפשר להנות מהבית מחדש כאילו לא גרו בו איש מעולם והוא נבנה ממש לפני כמה ימים. כשאנשים רוצים לשפץ את ביתם, יש בלבישת הבית אלטרנטיבה אחרת שחוסכת כסף רב, מאמץ ועדיין נותנת עיצוב קלאסי ואלגנטי וזה ללא ספק הוספת קירות גבס.

היתרונות של קיר מגבס

בגלל שהגבס הוא חומר גמיש שקל מאוד להשתמש בו, לשחק איתו ולעצב איתו מרקמים שונים, בניית קיר מגבס יכולה לאפשר לפלג חדרים גדולים רחבים ולאפשר פיצול וניצול נכון של החדר. חומר הגבס החזק שמובנה בקיר יכול בנוסף לא רק את הפיצול של החדרים השונים אלא גם יכול להיות מעוצב במרקמים שונים בשל הקלות בעבודה איתו ובצורות השונות בעת העבודה ובנוסף הצבע הלבן של הגבס מאפשר את קירות גבס להיצבע בצבעים מגוונים רבים ולתת אווירה ייחודית ואופי מתאים לבית. בנוסף, קיר גבס יכול לשמש לא רק את הסגירה של החדר אלא יכול להיות ממוקם במקום מסוים בחדר כתוספת לקיר הקיים ולהקנות בתוכו גם כוורת מדפים, נורות תאורה והכנסה של חלונות, תמונות, תאורה או דלתות בתוך הקיר.

אז מתי כדאי לבנות קיר מגבס?

כדאי לבנות קיר מגבס כשיש רצון לנצל נכון את אחסון וחלל הבית והחדרים, כשיש צורך בעיצוב חדש שיקנה את האלגנטיות, הקלאסיות ויאפשר גם הנחת אביזרים, טלוויזיות, רמקולים וכו’ או כשרוצים לחסוך בסכומי הכסף הרבים של השיפוץ המהפכני ולעצב את הבית בסגנון אחר וייחודי יותר. השאלה מתי כדאי לבנות קיר מגבס יכולה לקבל תשובה כשמשפחות או אנשים הגרים בבית מעוניינים בשינוי מהפכני של הבית בתחום העיצוב, האופי, תוספת לבית או לבישת בית נכונה. בעזרת קירות גבס אפשר לקבל תוצאות טובות כמו פיצול חדרים, קירות נוספים בבית, עיצוב אלגנטי וקלאסי, בניית ספריות מגבס על גבי הקירות ובכך ניתן לחסוך בחלל, הצורות והמרקמים שהחומר מספק ואחסון נכון של חלל החדר.