חייגו אלינו: 077-6049304

ניסור בטון בשיפוצים עם לוחות גבס

עבודות הגבס נעשו נפוצות מאוד בשנים האחרונות. רבים בוחרים ליצור עיצובים שונים בבית בעזרת הגבס. אם אלו ארונות העשויים גבס ואם זה קירות גבס עם עיצובים דקורטיביים, תקרות גבס המשלבות תאורה וכן הלאה.

עבודות הגבס משתלבות באופן מושלם בבית וכך ניתן ליצור עיצובים מיוחדים באמצעות חומר שהוא יחסית זול.

התוצאה היא בית המעוצב בקו נקי ונעים עם חומר איכותי וטוב שגם מהווה כחומר מבודד ואקוסטי.

עבודות הגבס מחייבות קידוח בבטון ולעיתים אפילו הסרה של חלקי בטון לצורך ביצוע השינויים הרצויים בחלל.

אז כאן חשוב לשים לב כי בכל מה שקשור לשינויים בבטון, יש לשים לב לביצוע נכון שייעשה באמצעות הכלים הנכונים. קידוח או ניסור של בטון ממש לא יכול להיעשות בכל כלי ניסור או קידוח רגיל. היות והבטון הוא כל כך קשיח וחזק, חשובה לטפל בה בכלים עוצמתיים וחדים. אם לא עושים את זה הרי שהעבודה נעשית ארוכה, מתישה מאוד עם תוצאות לגמרי לא מדויקות. לא פעם נותר נזק חמור במבנה או בשאר חלקי הקיר מה שמוביל לביצוע שיפוצים, חידושים ותיקונים שונים בקיר.

איך מנסרים בטון לקראת יישום הגבס?

כאשר אתם מחפשים שירות לצורך ניסור בטון, אתם חייבים לזכור. ניסור הבטון אמור להיעשות באמצעות ציוד מיוחד שמסוגל להתגבר על הבטון הקשיח. לרוב יהיה זה מסור היהלום. מסור יהלום הוא מסור גדול וחזק המצויד במנוע עוצמתי במיוחד. הלהבים שלו מצופים באבקת יהלומים וזה למעשה יותר את העוצמה ואת החוזק של המסור.

היהלום נחשב כחומר הכי חזק בטבע ועל כן הוא מצליח להתגבר על הבטון הקשיח והחזק.

מסור היהלום נשלט לרוב מרחוק כאשר לפני שמתחילים בעבודה קובעים מסילה מיוחדת לאורך השטח אותו רוצים לנסר. כך אפשר לדייק מאוד את המקום המבוקש שם רוצים לנסר. הניסור נעשה בעזרת שלט מיוחד וכך מתאפשר הניסור המדויק, המהיר, הממוקד וגם הבטוח ביותר.

ניסור בטון ועבודות גבס עם מינימום אבק

כולנו יודעים שעבודות של בטון וגבס יוצרים הרבה מאוד אבק ולכלוך. כדי להתגבר על זה אנחנו עושים שימוש במתז מים מיוחד בעת הניסור.

המים שזורמים יחד עם הניסור, מצננים את המסור וכך הלהב לא מתחמם יתר על המידה. מעבר לכך יש את היתרון הנלווה לכך שהאבק נרטב וכך הוא לא מתפזר בחלל. זה למעשה מה ששומר על הניקיון במקום ועל מניעת הפיזור של האבק בשטח. ברור שזה גם הרבה יותר בריא עבור העובדים שלא מוצאים את עצמם נושמים אבק בטון רעיל.

פנו אל אנשי מקצוע

בכל מה שקשור לעבודות של גבס ובטון, אין מקום להתפשר. כדי ליהנות מתוצאות טובות, חובה לתת את הדעת על בחירה באנשי מקצוע שיבצעו את הדבר בצורה הכי טובה והכי מקצועית.