חייגו אלינו: 077-6049304

עבודות גבס באמצעות פיגום נייד על גלגלים

בואו לגלות כמה יעיל לבצע עבודות גבס באמצעות פיגום נייד על גלגלים, כמה זה בטיחותי ומזרז את העבודה וממי ניתן לשכור פיגום נייד במחיר טוב!
סוגים שונים של פיגומים יכולים לשמש קבלני בניין ושיפוצים. המטרה העיקרית של כל סוגי הפיגומים היא לסייע בעבודות בגובה, אך יש להם תפקיד חשוב גם בכל הנוגע לשמירה על הבטיחות.
קבלנים וחברות בנייה מבינים כיום את היתרונות של השכרת פיגום נייד על גלגלים בהתאמה לאופי הפרויקט. אם גם לך חשוב להשיג פיגום נייד ובטיחותי, בהמשך נספק לך גם לינק לעמוד של חברה כזאת.

מאפיינים של פיגום נייד על גלגלים

פיגומים קיימים בכל אתר בנייה. מבחינה תאורטית, מדובר על מבנה זמני שאותו מציבים על גבי הקרקע, מעל מבנה אחר או בחיבור למבנה קיים כדי לבצע עבודות גבס באמצעות פיגום נייד על גלגלים או על מנת להחזיק עליו ציוד. מכאן והלאה, הרבה כבר תלוי בסוג הפיגום.


העברת פיגום ממקום למקום

השכרת פיגום נייד על גלגלים רלוונטית כאשר רוצים לאפשר העברה שלו בשלמותו ממקום למקום ובאמצעות גלגלים. כאן היתרון העיקרי הוא שניתן להשתמש באותו פיגום על מנת לבצע עבודות שונות של גבס משלב התכנון והמדידה ועד לשכבת השפכטל האחרונה והצבע.
שנית, היתרון הוא שניתן לנצל את הגלגלים הקיימים על מנת לשנע את הפיגום – ללא צורך בהפעלת מנוף או בהוצאות נוספות. כל עוד שומרים על כללי הבטיחות, הפיגום הנייד יתאים לביצוע שלל עבודות גבס ובתנאים מאתגרים.


היתרונות של פיגום נייד עצמאי

החדשות הטובות הן שניתן ליהנות מהיתרונות של פיגום נייד על גלגלים כדי למנוע מחויבות. זה בדיוק מה שקבלנים וחברות בנייה עושים כאשר הם זוכים במכרז של פרויקט גדול אבל אין להם מספיק פיגומים, או על מנת לעבות את היצע הפיגומים העומד לרשתם בפרויקטים קיימים. במקרים כאלה, השכרת פיגום נייד היא ללא ספק הפתרון הכי משתלם, מקצועי, בטוח ונוח.


כיצד יודעים לקבוע עבור פיגום נייד מחיר?

העלות של השכרה של פיגום נייד על גלגלים נקבעת לפי פרמטרים שונים. בין היתר, לוקחים בחשבון את גובה העבודה שלפי זה קובעים את כמות החוליות הנדרשות ופרמטר שני הוא משך זה העבודה – משך השכירות.
לאחר מכן, משווים בין הצעות השונות של פיגום נייד עצמאי לפי סוג חומרי הגלם שמהם הוא בנוי. אם רוצים, אפשר גם לקבל הצעה שמגלמת בתוכה עלויות משוערות וקובעות עבור פיגום נייד מחיר עם או בלי הרכבה ופירוק שלו באתר הבנייה.

כללי בטיחות לאחר התקנת פיגום נייד על גלגלים

כל סוג של פיגום נייד עצמאי מחייבת שמירה על כללי הבטיחות. בין אם קונים את הפיגומים או שוכרים אותם, השמירה על הבטיחות היא אינטרס שמשותף לקבלנים ולעובדים. ספציפית עם פיגום נייד, כללי הבטיחות קובעים למשל שצריך להפעיל אותו רק על משטח מצופה אספלט או בטון וכמובן ללא משקעים או חללים.
לשם השוואה, כללי בטיחות אחרים קובעים שיש ליצור עבור הפיגום אבטחה מפני תזוזה בזמן שעובדים עליו. כמו כן, אסור שעובדים יהיו על הפיגום בעת שמעבירים אותו ממקום למקום ואין למקם על סולמות או אמצעים אחרים כדי להגיע גבוה יותר.

בדיקת המפרט לטובת פיגום נייד על גלגלים

בבואנו לבחון הצעה מסודרת עבור פיגום נייד מחיר, תנאי אספקה ועלויות נלוות - צריך להופיע פירוט מלא. באמצעות הפירוט אפשר לבדוק האם שניים מבין ארבעת הגלגלים של הפיגום מצוידים בהתקני בלימה. במידה ואין התקני בלימה כאלה, אסור לעבוד על הפיגום כי הוא לא בטיחותי. בפועל, מטרת התקני הבלימה היא להיות ממוקמים באלכסון כדי למנוע את סיבוב הפיגום בצורה לא מבוקרת.

חיבור משטח עבודה

פיגום נייד עצמאי מיועדת לאתרי בנייה שבהם רוצים לחבר משטח עבודה ממוכן. משטח העבודה הזה מאפשר להעלות ולהוריד את העובד, את הציוד ואת חומרי הגלם. באמצעות חיבור בטיחותי של משטח העבודה הממוכן, ניתן לשפר את הביצועים גם בעת התקנת פיגום נייד על גלגלים לפרויקטים גדולים של התחדשות עירונית, תמ"א 38 או כמובן בניית בניינים חדשים.

שירותי התקנה של פיגום נייד על גלגלים

לסיכום, האפשרות לשכור פיגום נייד עצמאי בהחלט עולה בקנה אחד עם הצרכים של קבלנים וחברות בנייה. בזכות שירותי ההשכרה, גם קבלנים קטנים יכולים להתחרות בחברות בנייה גדולות. כמו כן, חברות הבנייה עצמן משתמשות בשירות הזה על מנת להקצות עבור העובדים שלהן את הציוד הכי נוח ובטוח לעבודה בגובה.